Popis reklamních předmětů

Pokud jste si vybrali z našeho katalogu reklamních předmětů, jistě Vás zaujme také naše nabídka popisu reklamních předmětů. Máte na výběr z různých technologií dle charakteru reklamního předmětu či podle cíleného estetického dojmu.

Potisk

Nejčastějším typem popisu reklamních předmětů je potisk. Jedná se zejména o sítotisk či tamponový tisk. Vhodnou technologii navrhneme podle zvoleného materiálu a grafiky loga.

Laser

Popis počítačově řízeným laserovým strojem je velmi efektní a trvanlivý. Laserem lze popisovat širokou škálu materiálů od kovových reklamních předmětů přes umělé hmoty až po dřevo a kůži. Výsledný dojem záleži na materiálu, ale také technologii zpracování. Pro popis oceli můžete zvolit několik výsledných barevných efektů. U ostatních materiálů záleží na typu a barevnosti konkrétního předmětu.

Ražba

Tato technologie je vhodná zejména pro popis kůže, ale také dalších materiálů. Klient může zvolit buď slepotisk, jehož výsledný efekt je reliéfní popis, nebo ražbu foliovou při které dojde k přenosu pigmentu ze speciální fólie. Velmi efektní je ražba přes kovovou fólii - zlatou, měděnou či stříbrnou.

Pískování

Pískování je vhodné pro předměty skleněné a kovové. Využívá se mechanického narušení povrchu předmětu proudem písku přes samolepicí šablonu, do které byla vyleptána požadovaná grafika.

Gravír

Mechanické obrábění na počítačově řízeném gravírovacím stroji je vhodné zejména pro popis kovových materiálů.

Vypalovaný potisk

Tato technologie zaručuje kvalitní a trvanlivý popis předmětů ze skla a keramiky. Jedná se o barvu nanesenou ve formě obtisku. Předmět je následně vypálen při velmi vysoké teplotě, čímž se zaručí dokonalé spojení barvy s povrchem skla či glazurou keramiky a porcelánu.